سومين سالگرد ماهنامه مشعل
امين الله مفکر اميني امين الله مفکر اميني

دوست عزيز روزبه سردبير ماهنامه مشعل !

 

مي خواهم آغاز چارمين سال نشراتي ماهنامه مشعل را از جانب خود و ساير دوستداران مشعل مقيم ايالت مني سوتای امريکا به شما از صميم قلب تبريک و تهنيت بگويم .

 

مطالب ارزشمند ماهنامه مشعل در همه عرصه ها اعم از سياسي،اجتماعي،فرهنگي و اقتصادی در بين خواننده گان آن در مني سوتا بازتاب گسترده داشته و هر روز بيشتر از پيش به علاقه مندان و خواننده گان آن افزايش مي يابد و اين شاهد اين مدعا است که مشعل چراغي است فروزان به سوی آينده های درخشان و وسيله يي خوبي است برای آگاهي هم ميهنان عزيز از اوضاع و احوال وطن،منطقه و جهان . بررسي مسايل سياسي،اجتماعي و فرهنگي کشور از طريق ماهنامه مشعل که با پختگي و توانمندی نگارش يافته و قلم بدستان گران ارج ما مباحث حساس و مطرح را برگزيده و  با خواننده گان داشته های علمي شانرا درميان مي گذارند،بدون شک پُلي است برای وصل تبادل افکار ميان هم ميهنان عزيز ما .

مشعل با نشر مضامين علمي و بحث های نهايت جالب برپايه داشته های اکادميک و اشعار دل انگيز هر روز پربار تر مي گردد، چنانچه تجارب شخصي من در ايالت مني سوتای امريکا مويد اين حقيقت است که مشعل از پله های پُر خم و پيچ دنيای مطبوعات در خارج کشور موفقانه بدر آمده و اکنون از جايگاهي خوبي در ميان ساير نشرات برون مرزی برخوردار گرديده است و در بسيج نيروهای ميهن پرست به دور يک آرمان مقدس و شريفانه که عبارت از خدمت به وطن و مردم است نقش موثر و خوبي را ادأ کرده و با توانمندی کامل در اين راه گام مي نهد.

 

من در حالي که موفقيت هرچه بيشتر ماهنامه و وب سايت مشعل و کارگزاران آنرا مي خواهم،همچنان خواستار گسترش هرچه بيشتر همکاری مادی و معنوی هم ميهنان عزيز و فرهنگ دوستم با اين نشريه مي باشم .

 

با درودها

امين الله مفکر اميني از ايالت مني سوتای امريکا

 


April 23rd, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها